Din webbläsare är för gammal!

Uppdatera din webbläsare för att använda den här sidan korrekt. Uppdatera min webbläsare

×

Status
STÄNGD
När
16:30 26/8 2017 ()
Pris
80 kr
Antal biljetter
110
Dresscode
-
Facebook-event
-

CORPUS CALLOSUM PRESENTERAR STOLT - TOUR DE MED 2017!

För 4e året i rad är vi otroligt taggade på att få släppa datumet för “Årets Evenemang 2016” aka vårt rulligaste evenemang - TOUR DE MED! Lördag den 26e Augusti sätter vi oss på våra tvåhjuliga fordon som i år ska ta oss genom havets hemligheter, regnskogens mångfald, bergens eko och dramat på savannen. Håll i safarihatten, ta med kikaren och öva på din bästa David Attenborough-imitation för årets tema är - PLANET EARTH!!!

VAD är Tour De Med?
Tour de Med är en resa på cykel där ni besöker varandras hem, pratar om livet och dricker er lyckliga på goda drycker. Ni anmäler er i par tillsammans med någon i er termin. Därefter delas ni in ett lag som består av par från blandade terminer. Detta lag på 10 personer (5 par) håller ihop hela kvällen. Varje par ansvarar för en drinkstation som kommer att vara hemma hos någon i paret. På varje drinkstation bjuder värdparet alla i laget på en drink. Till varje drinkstation hör även ett uppdrag som ni i laget tillsammans ska utföra. Kvällen avslutas med en stor gemensam fest för alla som deltagit!

SCHEMAT för dagen:
1. Gemensam samling kl. 16.30
2. Klara, färdiga, cykla (med din grupp)!
3. Gruppen besöker drinkstation 1 (hemma hos värdpar 1, som serverar drink nr 1)
4. Gruppen besöker drinkstation 2 (hemma hos värdpar 2, som bjuder på drink 2)
5. … Detta fortsätter tills ni avverkat 5 stationer.
6. Gruppen tar sig till återsamlingsplats, där det hålls en stor fest för alla deltagare.
Alla grupper kommer att få ett schema med mer specifika tider för kvällen att förhålla sig till.

ANMÄLAN OCH BETALNING:
Anmälan öppnar tisdag 9/5 och hela kalaset kostar 40 kr/person! Anmälan och betalning sker via http://www.mforebro.se/biljetter/. Observera att ni måste anmäla er som par (behöver ej vara kärlekspartner) tillsammans med någon från samma termin! Fyll i vilken termin du går i nu (inte den du kommer gå i höst). Har du ingen partner? Ange "Joker" i det fältet så parar vi ihop dig med någon!

NYTT för i år är att ni som par anmäler er tillsammans och inte var för sig. För att underlätta för vår kassör betalar ni även två anmälningsavgifter (40kr/pers alltså 80kr) i samma betalning. Specificera i betalningen för vilka personer det gäller. Om du anmäler dig som joker betalar du bara för dig själv (40kr).

För att evenemanget ska bli så bra som möjligt och för att alla ska få plats att festa tillsammans efteråt osv så har vi i år begränsat platserna till 220 st!

STÖD WWF OCH AFRIKAS STÖRSTA VILDMARK SELOUS
I och med årets tema - Planet Earth - har vi i Corpus bestämt att 10kr av anmälningsavgiften + eventuell annan vinst ska skänkas till Världsnaturfonden (WWF) och deras arbete att rädda Afrikas största vildmark Selous! Vill du läsa mer om projektet #räddaSelous? Kika in länken:

http://www.wwf.se/insamlingsportal/?utm_source=WWF.se&utm_content=WWF_Start_Stöd_Meny_Knapp&utm_campaign=WWF+INTERN

DRINKAR OCH VÄTSKEKONTROLLER:
En rekommenderad drinklista kommer att finnas tillhanda för inspiration. Värdparet står för inköpet av drinkmaterial för den drinken man bjuder på. Eftersom det finns 10 personer i varje grupp så måste material köpas in för 10 drinkar. Observera att alkoholfria alternativ ska finnas för de som önskar detta (info om det kommer).

MAT
Eventet kommer att pågå från kl 16.30 - 02.00 (räknat med efterfesten). Det innebär att de flesta förmodligen kommer att bli hungriga. Då vi studenter inte är några nybörjare när det kommer till matlådor får alla ta med sig sin egna matlåda som det kommer ges tid att äta vid en av stationerna.

DRINKTÄVLING
Under kvällen så kommer man att kunna rösta på de drinkar man prövar. Efter att resultaten är sammanställda så kommer det att delas ut priser till de värdparen som har gjort bäst drink i varje grupp.

Mer info om olika tävlingar och andra happenings kommer allt eftersom - så håll utkik i eventet!

Sammanfattning:
- Tema “Planet Earth”
- 5 värdpar per grupp
- Gemensam efterfest i lokal som vi i CC fixar
- Kostnad: 40 kronor + ingredienskostnad (cirka 180 kronor per person)
- Datum: 26e augusti
- Samling: kl. 16.30
- Bra att ha med: Cykel, matlåda, hjälm och extradryck till festen

Frågor och funderingar hänvisas till loggen nedan eller corpuscallosum@mforebro.se!

Vi ses den 26 augusti!

*Pling pling*

Corpus Callosum, Medicinska Föreningen Örebro

Tyvärr är anmälan stängd.

Anmälan stängde måndagen den 8 maj 2017 kl. 23:59.

Skicka om anmälningsmejl

Medicinska Föreningen Örebro

Warning: Undefined variable $output in /data/4/0/404a9fdb-02aa-4ca2-b0be-f8c4588bbd8c/mforebro.se/public_html/biljetter/lib/tickets.lib.php on line 1104